zaterdag 28 februari 2009

Challenge 2 en Winnaar van de 1e challenge

De Winnaar van de 1e Scraptea-Challenge is geworden:


Tineke van der Linden


(Als je je adres naar info@scraptea.nl of scraptea@gmail.com mailt, zal Esther van Scraptea zorgen dat er een leuke prijs naar je toe komt.)

Het was voor ons natuurlijk hardstikke moeilijk omdat het ook voor ons de eerste challenge was waar we een winnaar uit moesten kiezen. We willen alle deelnemers echt super bedanken voor het meedoen en hopen dat jullie met onze 2e Challenge ook weer van de partij zijn.
Challenge 2


Dit keer hebben we een kleuren challenge bedacht. Je mag wederom alles maken wat je leuk vind als het maar BLAUW is.

Eind van de maand wordt er een winnaar gekozen en die ontvangt dan een prijs. Deze prijs wordt natuurlijk te beschikking gesteld door SCRAPTEA. Hieronder de projecten van het DT-team. We wensen jullie veel plezier en succes met het maken van deze challenge.Hoe doe je mee:
Deze challenge loopt tot zaterdag 28 maart. Zondag 29 maart wordt de winnaar van deze challenge hier bekend gemaakt.
Plaats een berichtje onder dit topic met een link naar je project. (Voor diegenen die geen blog hebben, die een foto mailen naar scraptea@gmail.com)

Project van Esther
Boekje met foto's van hondjes poesjes en paarden


Project van Ceciel
Jongenskaart



Project van Daan

Message from the heart





Liefs, Esther, Daan en Ceciel

10 opmerkingen:

Francien zei

Nou gefeliciteerd hoor Tineke en het is dan ook een schitterend kaartje...zo lief met die twee egeltjes en alle leuke andere details...en meiden de tweede challenge is hartstikke leuk...blauw is mijn favorite kleur en jullie voorbeelden zijn geweldig alledrie!!
groetjes Francien.

ScrapEnjoy zei

Wow, wat zijn er weer schitterende projectjes gemaakt, super hoor, prachtig de kleur blauw.

lieve groet Lilian

marijke zei

heb een award jouw kant heen laten gaan kom je hem even halen in mijn blog???

miranda zei

ik heb een poging gedaan om jullie challenge te maken
hier. is mijn kaart
groetjes miranda

Wendy Swenne zei

Hier is mijn inzending voor het thema blauw

http://wendyscrappings.blogspot.com/2009/03/scraptea-challenge-2.html

cadoosje zei

geen blauwtje gelopen, maar een blauwe challange gemaakt

groetjes Petra

Corinde's Creations zei

Wat een mooie werkjes zijn er al gemaakt, graag wil ik de mijne ook laten zien.

Anoniem zei

LEUK zal proberen eens mee te doen ik heb zelf ook een blog dus!!!

Ik ga me best doen om er wat moois van te maken alleen waar kan ik mijn uitwerking neerzetten???

Groetjes Laura

scraptea zei

Hoi Laura,

Je mag je werkje gewoon op je blogje neerzetten, en een linkje van je blog onder de reacties zetten.

Liefs Daan

Hannekie(Sisterly) zei

hallo team
hier mijn eerst challange voor scraptea. ik hoop dat jullie het wat vinden. gr hannie
http://hannekiesscraps.blogspot.com/
succes ladys
gr hannie